tirsdag 28. august 2012

Shamubag “Blue Dreams on Blue Mondays”

DSC_2138

Noen ganger er det magisk å sy.
Man finner stoffer man syns passer sammen, klipper og balerer mens man tenker på noe annet, syr litt uten sjel mens man ser Sex & Singelliv på flatskjermen på syrommet.. ja, alt i alt så er man trøtt og sliten og syr fordi man trenger å hente litt energi.. noe man får av å skape..
JA.. også begynner vesken å bli ferdig og man kjenner det velkjente yret som sprer seg i kroppen, boblene, sommerfuglene, gledesrusen og iveren over at YES, man har skapt noe ut fra underbevisstheten som man bare kjenner man elsker!!

Denne vesken er en sånn ELSKE-veske.

DSC_2133

Jeg kjenner jeg blir GLAD av blått og turkis sammen!
Vesken ble sydd på en skikkelig BLÅ mandag, men mandagen ble turkis og LYKKELIG, bare fordi jeg hadde rett i mine antakelser… SKAPE = MAGI.
Man blir glad, ivrig, lykkelig og yr av å sy.

Sy mer folkens!

DSC_2140

Vesken er sydd i gamle stoffer. Mørkeblå cord og en vintage gardin kombinert med en ny knapp.
På insiden er det to lommer, samme på utsiden.
Vesken kan lukkes med en magnetlås.

Siden vesken har cord både inni og utenpå, er den også veldig stødig og god.

En veske med magi og lykkelig sjel.

Kan kjøpes i butikken.

DSC_2134

2 kommentarer:

Posttausa sa...

Fantastisk fin veske! Akkurat i mine favorittfargar:)
Ja det er mykje energi å hente ved symaskina, kjenner godt igjen det du beskriver....
Ha ein fortsatt fin tirsdag:))
Klem.

Findus sa...

DET var en god beskrivelse !!! Den likte jeg og kjente meg igjen :)Jeg selv har ikke plass til noe tv på lille rommet mitt ,men lydbok er et goft alternativ ;) Veska var også kjempefin :) Ha en fin kveld !
Klem