mandag 2. mars 2009

Shamubag "Hemmeligheten"

HPIM2161

Når jeg tenker på hvor mye sånne stoffer som dette her, som ligger gjemt på ett loft eller i en kjeller, uten at NOEN vet at JEG ville hoppet av GLEDE om jeg fikk muligheten til å gi det ett nytt liv.... ja da blir jeg en smule rastløs... :-)

Jeg ELSKER slike stoffer, og de gjør en liten veske så uendelig glad og full av liv.. for de bærer jo så mange spennende energier i seg... og derfor har jeg kalt denne vesken for "hemmeligheten".

Treperler på knytesnorene gir deg garantert den ekstra lille trangen til å synge.

Vesken kan du få kjøpt i min lille butikk.

HPIM2163

3 kommentarer:

Hobbymegher sa...

Kjempenydelige vesker, vennen! Herlige fargekombinasjoner og beskrivelse/ historier. Kan det bli bedre? :0)
Jeg bare elsker å sitte å sy i herlige stoffer. DET er godt for sjelen, det!
Herlig at genseren også passet!!
Stooor klem fra Lille-T. :0)

PerJorun sa...

Du burde stikke innom Kid og se gardinene der. Helt i din gate :-)

Forøvrig har jeg en utfordring til deg i bloggen min ;-)

LilleLeo sa...

Helt helt herlig!